42 poäng

Nu äntligen har jag tid att sitta här och skriva lite, har upplevt många saker som jag har glömt igen:P haha. I lördags var det födelsedagsfest för Sebbe hos Sebbe:). Jag kom dit sist eftersom jag hade jobbat. De lekte en lek som var så sjukt rolig:) Djungelläten tror jag den hette. Man skulle göra ett ljud och en gest och sen en annans ljud och gest, så skulle han svara med sitt och sen någon annans. Invecklat men skitkul:) haha.

 

När vi satt där och lekte så gick tiden riktigt fort, så då bestämde de sig till min fördel att de skulle stanna i stan och sticka till Magget. Så då kunde jag följa med:) och jag fick till och med mig Emelie dit, fast hon skulle gå och lägga sig när jag ringde;)

 

Var riktigt kul fast man visste att man skulle upp och jobba dagen efter klockan 8:P. Vi var så klart bäst på vårt dansgolv:P haha. Och Gulliga_Millis var också där:D.

 

Väldigt segt att stiga upp igår kan jag säga er;) haha. Hade helst av allt legat kvar:). Men men jag och Sofie hade kul åt allt så det löste sig rätt bra på jobb. Hade inte så mycket att göra så vi fjantade mest och sjöng sånger tillsammans.

”Snälla rara söta Anna, säg kan du inte stanna…hmm hmm hmm hmmm säg inte nej.” sen kunde vi inte mer:) haha

 

Men vi klarade ut den dagen med:). Träffade Amandas nya hund och lite mer igår…

 

Världens underligaste:
”Jag vill ha 3 små Coca och en garlicdipp, äter här.”

 

Måste bara berätta att vårt lag ”Fantastic four” har nu offentligt splittrats pga vår chef. Haha. Vi var för bra och EB ES och EW jobbar nästan fullt:P haha. Lite gulligt:P Så nu är det lag 5 som gäller för min del:P

Men som sagt så vann vi både biobiljetter OCH middag:) Lätt bäst!

 

Nä nu ska jag gå och göra mig i ordning. Ska först upp till pappa och äta lite mat eftersom han fyller år idag. Sen så är man ju så snäll så man ställer upp och jobbar idag också:P haha. Jobbar nio dagar i sträck. Oj oj oj. Ledig först på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0