Bullar eller inte bullar, det är frågan...

NU får det vara nog. Mår dåligt över något som egentligen är en jäkla skitsak. MOVE on.

.... Eller skitsak är det ju inte alls, men det är så jäkla jobbigt att gå här hemma och fundera och inte komma på något alls, inte ens en liten lösning har jag. Antingen så fortsätter det så här eller så väljer jag att se det på ett annat sätt. Vilket annat sätt är ju en annan utmaning. Utmaning..? Mmm kanske.

Blir ju så himla svårt när man själv är på det klara med nästan allt. Varför ska jag vara det.

Dagens I-landsproblem:
Frukost?
De frusta/frysta (vet inte vad det heter:) hahaha tror det är frysta nu) bullarna i frysen och värm de i ugnen.
Eller, gå och köp bullar och käka de istället.


Jaha! Men om jag nu ska köpa bullar så hade jag lika gärna kunnat värma bullarna i ugnen. Och nu eftersom jag har tänkt på det rätt länge så hade jag nog både hunnit gå ner och handla plus värma ett par bullar i ugnen:P haha Jobbigt värre.

Nu ska jag iväg. Utan frukost i magen. Tror jag köper med mig bullar till Korven så käkar vi tillsammans:) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0