Fördriva tiden

När man ska iväg på något så går tiden så sakta. Extremt:P haha.

Fick pratat med Mamms lite idag:) Alltid lika skönt att prata med henne:) Ser allt från en annan sida om man kan säga så:P Alla borde ha henne som mamma:) haha. Fast ändå inte:D Bara min och Amandas:) haha


Farbror doktorn var väldigt snäll idag, för han ville operera mig igen:P haha. Inget kul alls, men jag vill verkligen! Han var ingen sån läkare som är sjukt tråkig och bara "Jaha, då gör vi så och så, hejdå!" Utan han var helt glad och hur trevlig som helst:) Smittar av sig:)

När jag körde hem från Ystad igen svängde jag ner till stranden i Skateholm, precis brevid campingen:) Åratals sen jag var där:) När jag parkerade bilen så såg jag den blåa stugan. Hade helt glömt bort den! Sjukt många minnen dök upp från skolan och scouterna och allt:) Härligt!
Jag bara älskar stranden! Bara få vara för sig själv där nere, det betyder mycket! Många funderingar och tankar släpper:)

Nä nu ska jag iväg till mitt möte:)

If you don´t try, you don´t know how to face it!

Kommentarer
Postat av: Jujjiz

haha shit skate alltså :)...



ahaa tog typ 7 minuter innan jag "hittade" men det första man blir blind på är ögonen.. och man brukar inte se det som står en närmast.. haha 383 inlägg eller ngt sånt hade jag iaf..

2009-02-25 @ 20:11:13
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0