Glad kanske...

Ibland blir det inte alltid som man tänkt sig. Det kan bli lite annorlunda än vad man har bestämt. Och så har det varit just denna dagen. Det började som bestämt, gick till stan och allt det möget, jobbade, kalas hos pappa och Sebbe seen sket det sig.

Hade roligt på jobb eftersom det var Camilla som jag jobbade med:) Har hänt riktigt mycket idag som man har tänkt "Detta kommer jag komma ihåg för det var så speciellt" men ICKE:P Kommer bara ihåg att en kvinna sa att jag var riktigt duktig på det jag gjorde::. Blev lite stolt:D Sen stannade Camilla kvar en hel kvart för att stå och prata med mig på min kvartsrast:) haha så jag hann inte äta något:) Men det gjorde inget, alltid lika kul:) haha.

Sen när jag ringde Cacce hade hon plötsligt ändrat sig och skulle köra hennes föräldrars kompisar hem. Så just då den stunden visste jag inget alls. Eller typ fram tills nästan nu visste jag inget alls om vad som händer denna kväll:)

Men men, sen förstod jag vad hon egentligen ville:) Och då förlät jag henne:) You go GIRL!;) haha. Om det är ömsesidigt:P
Väldigt många gubbar nu. haha.

Min älskade Hugo

Jaha, sen packade jag in Sebbes present väldigt snabbt och nästan halvsprang hem till Pappi och Ullis. Där hemma var mina favvis fastrar och min favvis farmor (hehe vad är ironi Emelie?). Jaja, en faster är väl helt okej. Blev överfallen av små killar som sprang emot mig och kramade mig:D. Mest för att jag hade med mig presenter tror jag;P haha. Presenterna var lyckade från alla håll. I still can:) haha.

Det blev snabb middag så jag inte halkade efter så himla mycket:) Åt tårta och sjöng för födelsegrisarna med. Satt och pratade en stund så som man ska göra (förväntas göra) när man är "vuxen". Men sen orkade jag inte sitta och höra på deras snack längre. De är så fruktansvärt negativa och inget är bra och allt man säger får man kommentarer om. Ja, tror inte ni förstår. Man måste "känna" de för att göra det (Mina fastrar).

Men iaf då gick jag in och busade med Rasmus, Alexander och Sebbe:) haha. Riktigt skoj hade vi, det hade förresten Sebbe och Rasmus också haft med Pappas parfym inne på toan med. haha. Vi lekte kittleleken och sköt med pistolen som Sebbe fick på rutorna:) haha. Alltid lika kul. Rasmus satt och kollade väldigt intensivt på när Alexander sköt och varje gång det "smackade" på rutan klappade han och skrattade:) haha.

Sen blev tantEmilia trött på att jaga småkillar så då gick jag och satte mig och var vuxen igen. Lite roligare blev det ju eftersom Tobbe var där
. Men men, hade fortfarande beslutsångest över utgång eller inte. Men nu när jag kom hem och satte mig så kände jag inte för det. Lite gör jag väl (alltid) men inget kul om ingen mer ska ut ju.

Jaha, hur många sms och fina kort har ni fått på alla <3s dag?
Jaså, jaha, nä jag har inte fått något alls, haha. :) Men sen har jag ju inte skickat något heller;)



Oj vad långt detta inlägget blev om allt och inget. Som vanligt då med andra ord, sitter och tänker "Oh, ja det ska jag skriva" sen när man är klar så märker man att det är ju en hel evighetstext att läsa genom. Om man nu har ork till att göra det:) Men alltid så kul att skriva. Och just idag så har det varit riktigt mycket gubbar också:) haha.

Förklaring:
Sebbe är Ullis son.
Rasmus är Tobbes son (som är Ullis son).
Alexander är min kusins son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0