Minnen

Nu sitter man här igen, en halvtimme till man börjar jobba och ska vara trevlig i sju timmar. Men det brukar lösa sig:) Är ju rätt trevlig av mig annars ;) haha

Igår innan jag stack till jobb kom jag att tänka på hur dofter kan få en att minnas. Väldigt många gånger när jag har känt en vaniljkrämsliknande doft tänker jag tillbaka till USA. Att man ens kan komma ihåg det, det är ju över ett år sen och lite mer. Men det är en underbar känsla, precis som igår när jag skulle ta deo, när jag öppnade locket så kände jag doften, och jag har inte använt den på ett tag, och det kändes precis som när man stod på sitt rum i Wayne och hade precis duschat och solen lyste och man skulle köra Cormac till lek och lär. Eller när man satte sig i sin bil (ja jag hade egen bil i USA haha:) och skulle köra och hämta Sofie för att åka till King of Prusia och shoppa satan:).


Fantastiskt att man kan komma ihåg och känna en sån sak bara av lukten av något. :)

Idag är det alla <3 dag. Underbar dag :) haha. Hmm känns som att det kvittar vilken dag på året det är, man kan väl älska och berätta det ändå. Behöver man verkligen en dag för det? Men men, rätt gulligt ändå.


Nä hörni nu ska jag rusa till jubb. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0