Mmm... host host

Har precis kommit hem från stranden nästan, gick en timme där nere så nu fryser man riktigt mycket. Jag älskar att gå där nere, alltid så lugnt och skönt och man kommer fram till så mycket saker. En sak är jag väldigt tacksam över:)

Igår kom jag på en sak som ingen syster vill komma på. Har varit henne i hälarna och nästan vetat om det hela tiden men inte haft något bevis eller sett det själv. Men nu gick det inte längre. Har tyckt att hon luktat rök väldigt länge nu, ända sen hon började på Liljeborg, men alla hennes kompisar har rökt så det har väl varit ett bra sätt att komma undan på. Förstår bara inte varför man vill utsätta sig för något sånt. Är det ens gott? Vad tjänar det till lixom, tycker bara man blir mindre attraktiv för ALLA.

Jag älskar Amanda över allt annat och skulle aldrig vilja henne något ont. Tycker bara det är en dö dum sak att börja med. Men hennes liv hennes beslut. Skulle aldrig vilja vara utan henne, det är en sak som är säker. Även om det är lite kämpigt ibland.


Igår ringde Blomman och undrade om jag skulle vilja jobba idag, efter lite betänketid så sa jag nej:) haha. När vi hade lagt på så räknade jag ut att om jag skulle jobbat idag också så hade jag jobbat 16 dagar av 18 totalt, nu är det ju bara 15;) haha. 


Nu har Emelie äntligen kommit fram, men jag har inte pratat med henne eftersom jag inte var hemma när hon skrev till mig:( men men. Det kommer fler tåg:).

Nu ska jag nog gå nerpå stan och inhandla en VÄLDIGT viktig sak;) haha.

Puss hej gurkpastej.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0