Nervöst...

-Ah jag blir så matt!
Haha älskar det uttrycket:P

Jag tror jag vet vad jag ska utbilda mig till:D Vilken lättnad! Helt sjukt, och tack för hjälpen!

Nu sitter jag här och blir mer och mer nervös, för idag....... ska jag tattuera mig! :D haha. Har inte riktigt förstått än att det är idag för jag har väntat så sjukt länge. Men det är i alla fall idag:) haha.

Drömde att en tant visade mig en bild som hon ritat för hon visste precis hur jag ville ha min tatuering! Men ALDRIG haha, och som tur var så kom Peter och började rita upp det precis som jag ville ha det, fast på min rygg:P haha. Sjuk dröm. Hoppas det inte blir så i verkligheten:P

Men nu ska jag nog gå ner och ta något att äta. För tror inte att jag kan äta så värst mycket längre fram:P haha.

Hopp och hej, hoppas jag får se dej. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0