Nice

Shit vad jag gillar Facebook:P haha. Tur det finns:P

 

Har varit en uuunderbar dag på jobb:). Har gått riktigt bra och sjukt kul har det varit. Nu den sista timmen satt både jag och Sofie på golvet och skrattade så vi grät. Men jag vet inte åt vad:) haha. Men det är väl så det ska vara. Sen städade vi lobbyn på rekord fart, jag, IdaPeij och Sofie SPRANG ut och städade. Haha. Sen vek vi Happy Meal så alla barnen i lobbyn vände sig om och gapade (bokstavligen) för vi vek inte som man brukar vika:P haha. Eller jo som man. Äsch vi hade kul iaf:P

 

Hade två vuxna män som bråkade om vem som skulle beställa först. Jag hejade på mannen som sa ifrån:P haha. Och han andra han bara pekade på pojken som precis hade beställt och sa: ”Men då trängde han också sig.” HUR ORKAR MAN? ETT BARN! För helsikes, alla får ju sin mat ändå:P

 

Det är synd att man inte bär med sig dator alltid för jag har alltid något att skriva men aldrig när jag sitter här:P haha

 

Skulle gått en runda med Emelisan idag. Men vi snackade i telefon istället. :P haha.

Nu ska jag kanske iväg. Ha det bra haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0