Och vinnaren är...

Tjej - Tre cheese utan gurka och senap.
Emilia - Sa du cola Zero?

Tjej kollar väldigt konstigt på mig och säger - Nä utan GURKA OCH SENAP

Har även lärt mig ett nytt ord:P haha. Undrar om man kommer använda det:P
HALLA, och Emelie hade den bästa förklaringen:) Typ white trash:P Millis kan inte stava till det... Eller det var jag från början men när hon skulle bokstavera det så blev det HELT FEL:P

Har nog inte så roligt på jobb som när jag jobbar med Millis och Emelisan:) Emelie ska ta med sig en känguru hem till mig:D haha. Inga problem i tullen säger bara: Jag känner Emily B! Och då vågar ingen säga något annat:P

Jaha, nu är ju det STORA samtalsämnet Facebookfrågorna (iaf på jobb).
Undrar vem som har svarat på: Tycker du Emilia Svensson är ytlig - Ja... Ska ta lite tid och samla lite silvermynt och kolla upp allt det där:P haha Har nog mina aningar eftersom Emily hade gjort samma sak:P haha


Bästa reklamen än så länge går till....
Nummer ett:
Tele 2:P haha (Man bara måste älska det fåret:P)
Nummer två:
Telenor!!! "Do you have Facebook"
:D haha

Nä hörni nu ska jag to Ystad och hämta lite inredning hos Mamms och Perola. haha:P

Sov gott om ni hinner somna innan jag kommer hem;) hahaha
(Tror detta är det flummigaste inlägget hittills (stavas det så??!) i min blogghistoria:P)

AHH måste bara säga att jag...... har rensat FLENSAR idag:P haha. Det ordet kan man ha mycket kul med:D haha. VÄLDIGT internt också haha.

Puss hej leverpastej...UÖE!;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0