Oförstående

Jaha som om jag vill veta det då!
Ibland känner jag mig helt vilse i allt. Är det rätt, om inte varför är det så då, ska jag välja något annat, vill jag välja något annat. Jag fattar inte det bara. VARFÖR!


När jag kom till mamms och Perola igår och satte på tv:n och datorn kände jag bara hur jäkla trött jag var så jag stängde av igen och somnade på soffan en timme. Var nog tur det. Men med facit i hand så hade jag kunnat gå och lägga mig när jag kom hem från jobb. Men men, för snäll kanske...

Ikväll blir det Magget med Emelie en sista gång på ett par veckor. Får se hur allt utvecklar sig:) Men det blir säkert bra.

Ha det nice fågelbajs.

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Du var inte för snäll =) Du var bara tillräckligt snäll att göra det du hade sagt och som väntades av dig :)

2009-02-08 @ 05:05:53
URL: http://sebastiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0