Överraskning

Jobb i tre timmar mindre än väntat, Jenny ville jobba mer och jag är sjukt trött. Så hon fick de sista timmarna:) haha.

Nu måste jag bara berätta om igår:D
Min mamma frågade för ett rätt så bra tag sen om vi gjorde något den 22 februari för hon hade en överraskning åt oss:) Så det blev inskrivit i kalendern:P Trodde vi skulle vara där vid fyra men min mamma är lite sneaky;P haha. Utan vid fem gick vi till Max och åt lite och satt och snackade, och jag trodde Perola skulle med, men det visade sig vara helt fel:P haha.

Vi började gå och hon vägrade säga något. När vi äntligen kom fram till lokalen så står det inte ens där vad det är vi ska få se/göra. Jaja, mer spännande tyckte jag:P Inte ens när vi hade lämnat biljetterna visste vi vad vi skulle göra. Eller jo då hade hon sagt så mycket att vi var där en timme innan för att få bra platser "Aha, det är något vi ska se:P" haha smart!

Hon fick till och med peka på affischen (stavas det så?:P) för att vi skulle se:P
AFTER DARK!:D haha. Sjukt, har alltid velat se de och igår såg jag de med:D Var helt spända alla tre när vi satt där och väntade på att det skulle börja:) Vi hade nog de bästa platserna av alla som var där:P Det är sjukt att en man kan likna en kvinna så sjukt mycket! Och snygg är han med:) haha. Helt underbar föreställning:) Alla borde se den, skrattade nästan hela tiden. :) Tack så mycket för den upplevelsen! Säger som jag sa om Grease mamma;) (även om jag tror jag måste förklara för dig) haha.

Jaha, vad ska man nu göra resten av dagen tro... Sova en stund kanske... Eftersom jag började sju imorse är jag LITE trött:) Laga lite mat och inte göra så mycket tror jag det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0