Söndag 19.00 :D

D et är konstigt det där med humör. Ena stunden är man glad och pigg och nästa sekund så är allt bara piss.

Kände verkligen inte för att jobba idag, tyckte det var världens tråkigaste att behöva gå till jobb. Men man är ju så illa tvungen eftersom man har ett ansvar. När jag väl kom dit och satte på mig mina, annars väldigt sköna arbetsskor, så skavde de på min fot… Ahhhr, så det var bara på med mina fina vita skor och glida runt som Bambi på hal is i kassalinjen.

 

Anna tog mina pommes och det är väldigt störigt när allt är klart man ska bara ta pommesen, och när man tittar dit så är MIN pommes som JAG har gjort borta. Man tittar på hur lång tid det tar till nästa att bli klar… 2 MINUTER! Jaha bara att bita ihop och ta skiten från gästen. Men det är sånt som händer. Helt plötsligt så ändrades allt, vet inte riktigt varför eller hur det kunde bli så men allt det som jag kände innan, det jobbiga bara försvann. Riktigt skönt faktiskt. :) haha om man läser det på ett annat sätt än vad jag skrivit det på (väldigt svårt för er att veta) verkar det som om jag var världens deppigaste person:) haha.

 

Känns som att alla på jobb är en stor familj, trivs så bra med de och man känner alla på ett sätt som man annars inte alls skulle gjort:). Vissa hade man nog inte ens hälsat på.

 

Det är en härlig känsla. Plus att Mathilda är värd att nämna speciellt! Hon gjorde min dag i dag och nästa helg:). Världens bästa, hon tog min stängningstid på lördag:). Übersnällt:P

 

 Jaja, känns som mitt liv kretsar kring jobb just nu. I alla fall i det jag skriver. Men det finns ju mycket annat med:P haha. Blev bjuden på avskedskalas på tisdag för Emelie till exempel. Tycker det ska bli skitkul för hennes skull! Jag vill också:D

 

OCH VET NI VAD!? Det är Gossip Girl på söndag:D. Helt underbart:P haha. Eftersom jag inte kan ladda ner på datorn och ingen annan har gjort det till mig, så får jag följa det på tv:n:P haha. Men men, den som väntar på något gott… (väntar alltid för länge;)

När Emelie sa hej till en gäst idag
Benny - Du vet han hajen i Hitta Nemo?
Emilia - Ja?
B - Emelie pratade precis som honom : Hallå, mitt namn är Bruce!
E - Hahaha, ja det gjorde hon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0