Sova sova sova

Då vet vi varför jag inte går till Magasinet 16/18. FY FAN! haha. Helt sinnes sjukt. Alla tjejer "tävlar" om att vara störst bäst och vackrast (inte alla men många). Och om man råkar stå lite fel eller ivägen för deras "skit heta dans" så får man sig en knuff eller två.  Alltså HALLÅ! Alla får plats och man måste inte slåss och puttas för att synas...

Nä fy helsikes att jag går dit igen, haha. Håller mig till vårt älskade Magget 20:D Där knuffas vi inte och bråkar:) Där är vi för att dansa och ha kul:P haha. Eller något:)

Nästan lite hemskt att träffa alla "små" man känner:P Hemskt är fel ord, men känns döö konstigt.. Nä vet ni vad, inget 16/18 för Emilia fler gånger:) haha.

Men hade super kul med Ida Peij, Ida Beij och Emily aka Blomman:) Vi lekte charader hemma hos Ida, (jag och Peij vann;) haha. Jag skulle föreställa ett träd, hur gör man ett träd i charader? haha. Men jag lyckades, shit vad riktigt bra jag måste vara på det:P Sen kom vi på hur de äldre dansade när de var ute när de var så unga som vi är:P Sjukt bra dans iaf;) haha.

Nä slutsnackat, nu ska jag sova så jag orkar med morgondagen också:P Tufft det här alltså:P haha.

Sov gott min(?!, passade bäst där haha) sockerpudding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0