Varför kan inte en hjort ångra sig?

Gjort är Gjort! ;) haha

AJ AJ AJ!!! Herregud så jäkla ont man kan ha:P haha. Är sjukt nöjd, men undrar vad i helsike jag har gjort:P haha. Kan inte ens ha tröjan på mig för det gör för ont.

Satte mig i bilen för att köra in till Malmö och göra mina efterlängtade änglavingar (kommer bild snart), hade inte ens sett hur de var uppritade, så var lite spänd:) Men förstod inte riktigt vad som skulle hända:P Gick in på Oldbones och Peter kom med ritningen, och det var helt MITT I PRICK! Sjukt säger jag bara, precis så som jag ville ha de. Så det var bara att sätta igång.

De första strecken var helt okej, men sen, USCH. Gör aldrig det på revbenen! Det gör så satans ont:P haha. Efter en stund kom mamms dit och höll mig sällskap i mitt onda. Hon stod vid min fot och höll mig på benet för moraliskt stöd. Och det hjälpte sjukt mycket! Tack för det!:D

När han hade gjort konturerna tänkte jag "Nä nu går jag fan här ifrån". Men jag höll ut och nu är de supersnygga! Satte på salvan nu och fy jäklar vad det gjorde ont, kallsvettades och kunde inte röra mig. Men nu är det bättre:)

Många svärord;P (gulligt ord:)


Har nästan precis kommit hem från Caccis! Vi har haft en jättemysig fredagkväll:) Först kollade vi på tv med Carina och Berta (han kallar mig alltid för Emelie):P Sen hyrde vi film på Hemmakväll. En riktigt bra film, men sjukt snabba dialoger så man hann knappt med vissa gånger:) Den handlade om en syster och en bror som var kära i samma person:P haha. Jobbigt värre.

Sen har vi nog suttit och snackat i MÅNGA minuter:P Skönt att bara snacka av sig lite. Kom fram till att en kombination av: Cacce, Emelie och Emilia när vi är trötta går inte att ha tråkigt med:) haha. Och att Johan är medelålders ;).

Nä om man kanske skulle försöka sova lite nu. Hade kanske varit på sin plats:)

Dream sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0