Något roligt?

Älskar att gå till jobb när Camilla jobbar! Det blir lixom det lilla extra när man själv jobbar:) Haha fick även höra att det inte passar mig att vara sur/förbannad. Blev sjukt arg när Sebbe tog mina burgare och allt annat för den delen, så är det jag som får stå och vänta ännu längre på maten jag beställt.. Då blir jag arg... Haha, men han var så gullig när han sa förlåt så det gick bra ändå:)

Just nu leker min älskade katt med en BH, haha. Ibland tror jag han döljer något för mig:P




Var och fikade idag med Mamms Amanda och Amandas kompis Amanda:D haha. Satt och snackade lite och sådär. Sen kom jag på att jag var ju tvungen att berätta för Cacce om min helt otroliga upptäckt... Så jag gick in där (på Gallerix) och hon skulle då gå på rast så hon kom ut och satte sig och snackade lite med:) Och jag passade på att berätta vad jag skulle berätta. Men då hade Amandorna gått. Och så klart så kommer jag på DÅ att jag hade min kamera med:P haha

   

De ser väldigt roade ut;P haha.

Funderar på vad man ska hitta på i helgen, när man ändå är ledig och allt:) haha. Men ingen annan är det... Åhr kom precis på att jag ska ju tatuera mig på fredag:D haha. Det är ju en sak som är rätt skoj:P haha. Då har jag iaf något snyggt att titta på eftersom alla andra är upptagna:P haha.


Krockar man med något bra bör man hålla fast vid det ett tag.
Det får avsluta kvällens inlägg, sov gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0