Probably not...

Borde inte skriva något här nu. Men vet inte riktigt vad jag annars ska göra. Just nu i denna sekund, minut, timme så känner jag ett stort tomt hål. Hur fan kan jag vara så dum! Jag är den som är minst  "boven i dramat" i detta sammanhanget men jag känner mig som en stor idiot. Har sett men inte velat inse kanske.

Känner även att det finns något annat.. Och jag tror nog att det bara är jag som fattar, men jag måste få det skrivit någon stans. Hade kunnat skriva det i ett word-dokument, men det är inte samma sak. Kan man vara Pissed off på något som man egentligen inte kan vara pissed off på? Fan, jag vill ha lite positiv energi snart. Kan behövas nu.

Hur ska man kunna lita på någon/något mer? Känns riktigt svårt. Att vara ärlig mot andra är viktigt, att vara ärlig mot sig själv är fan så mycket viktigare! Men sjukt svårt. Helst av allt skulle jag vilja lägga mig under mitt täcke och bara ligga här tills... hmm föralltid. "Emilia du är så stark" "Emilia det löser sig"  Emilia hit och Emilia dit. Fan alltså.

Men nä jag ska inte lägga mig här och inte stiga upp, utan jag är stark, det vet jag. Men man får bli arg. Man får bli förbannad en stund. Och sen upptäcka att man ska gå vidare på en annan väg. Kanske den till höger...? Men åhr alltså! Don´t want to!

Jag vill ha något positivt nu.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0