Nyttigt

Funderar på om jag ska äta något nu eller om jag ska vänta till imorgonbitti... Hmm...
Är ju väldigt hungrig... :P

Har "precis" (tiden går så fort, typ en timme sen) pratat med min underbara Mamms. Känns så himla bra att prata med henne. Hon är en av de bästa människorna i mitt liv. Hon finns alltid där. Satt och pratade i en och en halv timme, och jag "lärde" mig sjukt mycket om både mig själv och "utmaningarna" som kommer i livet.

(skrivkramp måste äta tror jag:)


Och jag är beredd att ta mig an de (utmaningarna). Vill nästan att det ska bli en ny dag så jag kan känna att det jag har är det bästa som finns. Och jag skulle inte i hela världen vilja byta med någon. Underbart att lägga på luren och verkligen ha en annan syn.

Mådde bra innan med men lite sämre än nu;) haha. För nu vet jag hur jag ska göra.
Är verkligen tacksam över att jag har så många fina vänner runt omkring mig.

Måste nämna Sebbe a.k.a Klippan (Korven) Andersson ;) haha. Han var verkligen det innan, fast han inte orkade så hjälpte han mig hem med tv:n för att jag skulle ha något att kolla på ikväll och alla andra kvällar. Eftersom den andra lilla fjutt tv:n har gått söner. Slår vad om att det är Monica:) haha. Måste faktiskt erkänna att jag saknar henne lite grann, hennes struktur på allt och så. Men inte överdrivet:P haha. Det vet hon om:)

Nä om man kanske ska lägga sig nu så det blir en ny dag:)
Jo men jag tycker ni kan byta så du bor här ist:P haha

Sov gott alla ni:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0