Update

Hemma i hålan igen!

Igår satt man här i samma ställning som alltid i samma säng:) och visste absolut inte vad jag skulle ta mig till:P Var inte alls sugen på att bara sitta hemma, men ingen jag kunde vara med... Så fick jag ett förslag att komma till Tomelilla. Ringde Mamms och berättade och hon sa "Men kom hit då så får du middag med:)" Så jag satte mig i min vackra underbara (VÄLDIGT ironisk haha) bil och körde mot Ystad.

Vid halv nio tiden charmade jag min underbara Mamma så hon körde mig dit:) Tobbe var så snäll så han kom och mötte mig:) Och precis innan kom jag på vilken Ida det var de var hos så då var det ju helt lugnt:P haha. Var sjukt kul att få chansen att komma utanför de "vanliga" kretsarna, eftersom Emelisan är i Australien och Caccis är sjuk...:( Men men:)

Berättar om min senaste kväll imorgon:) haha.

Sov gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0