Fear?

Nä men vi kan väl vara lite glömska Emilia så vi inte kommer ihåg något alls om vad som var tänkt att skriva här...
Shit alltså, när jag stod och dammsög på jobb så visste jag precis:P Men nu en timme senare så är det BORTA. Jaja, synd om er eftersom det var en väldigt rolig sak:P Skrattade för mig själv faktiskt..

Imorgon är jag LEDIG :) Men jag vet redan vad jag ska göra, städa och skriva brev. Inget kul något av de men måste göras.

Visst är det skönt med vänner! Jag hade aldrig klarat mig utan, tänk en värld utan någon alls som känner en, ingen som vet vem man är. FY vad trist! Då hade jag hellre varit en fisk i atlanten! :P

Känns så skönt att höra: Jag vet precis hur du funkar Emilia. :)

Funderar på vilka veckor som jag ska ta semester på. Inget lätt val ska jag berätta! Gissa vilka veckor som det är fint väder.
Pratar med Millis nu, fast inte livet leker (för någon av oss;) så blir man alltid lika glad. Konstigt att någon kan ha den inverkan på en, och speciellt genom Facebook:P haha:) I Like It!
Nästa helg måste fixa sig:P

Heter inte Daim och Smarties lika dant på engelska som svenska? Konstigt!

Underbar låt!

I won't forget all the ones that I love

I gotta take a risk, take a chance, make a change

And breakaway 

 

Och tyvärr en timme senare har jag fortfarande inte kommit på vad som var så roligt:) Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0