A maa gad! haha

Nu har jag precis sett världens sjukaste reklam! Men det är ju på Mtv.

Min älskade klumpiga lillasyster trodde hon hade tappat bort sin mobil så hon spärrade den. Men pappa hittade den på bordet som står i hallen. :P haha. Så jag fick gå ner till Telenor och ta bort spärren eftersom det står på mig:P. KLANT!;)

Tänk om man skulle be sin pappa om lov att träffa killar:P haha. Att han skulle träffa honom och godkänna honom. Typ "Varför skulle du få dejta min dotter?". Men jag hade nog inte varit så orolig:)

Herregud! Har kollat på "My supersweet 16", det är ju helt för jävligt hur de håller på! Inte undra på att de har problem i USA. De verkligen tävlar om vems fest som ska bli bäst. Plus att det får precis det de pekar på...SJUKT

Hade inget att göra idag så jag stack till Sebbe för att dra med honom på något. Så vi åkte och bowlade:) Jag vann första serien men han vann totalt. :) Älskar att bowla:P Plus att jag slog mitt personbästa! :)

Imorgon ska jag fika med Mamms och Mandis. :) Mysigt mysigt:)

Nu är det "Pimp my ride". Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0