100 :)

Vet ni något roligt?! Detta är mitt 100:ade inlägg:) haha. Trodde jag inte skulle gå så snabbt:)

Funderade på varför jag glömmer så mycket saker, det kanske helt enkelt inte är något att nämna. Det är riktigt kul när man upplever det men kanske inte lika roligt att läsa om.

Tänkte innan idag på hur man är som vän. Om jag själv skulle vilja vara vän med mig. Konstig fundering? Hmm, ja kanske, men hur ska man annars få reda på om man är en helt ok vän, en bra vän eller en underbar vän? Man måste ju sätta sig in i situationen. Och jag tror att jag absolut hade velat vara vän med mig:) haha. Wierd:P men ack så sant.


Jag vill bara säga det rakt ut! Det lixom finns där men formas inte som ord högt utan finns bara hos mig. Skulle vilja skriva det här men då vet alla det och känner inte riktigt att någon annan än jag ska veta om det. Inte redo för någon annan. Tyvärr.

Var hos Sebbe innan och kollade på Madagaskar 2:) haha. Alla borde ha en Sebbe i deras liv:) En sak som är säker. En som förstår, lyssnar och finns där för en. Är väldigt tacksam för det. :)


Nä nu är jag väl klar med detta inlägget... Tror jag ska ta tag i mitt liv och bli lite snällare mot mig själv:) Det är jag värd:)

Puss haj snart kommer det en musikvideo från maj:P haha (sjukt bra rim, det måste ni hålla med om:P)

Kommentarer
Postat av: Jujjiz

hur vet du att det var ditt 100ade?

2009-02-24 @ 23:39:24
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0