Vet jag något överhuvud taget...

Jag har en STOR fråga som jag vill få reda på svaret på. Men jag vet inte hur. Eller om jag redan vet svaret. Hur vet man om man vet? Hmm… knepigt!

 

 

Idag har det varit en sån dag som är helt tvärt emot dagen igår:P haha. ALLT har gått fel:P. När det var som värst så fick jag säga till mig själv på skarpen att skärpa mig;) haha. Nä då, men på gränsen faktiskt, jag la till och med en burgare fel till en kille. Han bara ”Hallå, ursäkta men jag skulle ha en Mc Chicken JR”, han hade fått en Big:P haha. Mina 5,5 timmar kändes som en hel EVIGHET!

 

Imorgon ska de ta stygnen i foten på mig, är lite nervös, ska bli så skönt att bli av med det nu.

 

Vem har kommit på frågorna på facebook som man ska svara på för att tjäna ett silvermynt? Haha. Sjukt! Jag och Emelie hade sjukt kul åt det igår:)

 

Sova nu kanske? Jaadåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0