Chen

Haha när jag precis hade lagt in det förra inlägget kom jag på att jag hade gjort en rebus haha. Helt omedvetet, rätt coolt faktiskt:P

Jaha, var hos Marcus och Mise idag, skulle bara hämta min julklapp som jag har haft där sen julas:P, men blev bjuden på middag:) Och Marcus började rita lite på vad som ska bli min tatuering:D

Vi kom även på världens roligaste (för stunden) lek man kan göra om man är lite övertrött och har ätit klart. Om man sätter chen efter varje sak så atomatiskt blir det mindre. haha. Tror inte att många fattar, men jäkligt roligt!

Brödchen
(liten brödskiva)
Grischen (liten gris)
Tröjchen (liten tröja)

Längtar till imorgon ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0