En glass som kostar 10:- tack.

Skulle man kunna vara tröttare? Njaa, antagligen. Men jag är trött och klockan är bara halv tio… Får kanske ge mig och lägga mig snart tror jag.

 

Kollar på House, och usch vad hemskt det måste vara att få se hur sitt barn blir sämre och sämre och man vet att tidigare fall har inte kunnat gå att rädda. Världens mardröm!

Men han är ju hos House så.

 

Fick världens bästa fråga på jobb idag! Hon ville ha en glass med topping så jag frågade vad hon ville ha för smak, då säger människan: Har ni erotiska frukter? HAHAHAHA. Och jag fick inte ens skratta. Fy fan, det kan man leva på länge det:P haha

 

Fick reda på idag att jag ska bli opererad på torsdag nästa vecka. HALLÅ torsdag, lite bättre kan ni… Gillar inte detta. Men men får väl hoppas att det går att lösa.

 

OCH HAN KOM PÅ DET! I knew it! Det är bara föör bra.J

 

Are we human?

Or are we dancer?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför ska du opereras?

2009-01-14 @ 12:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0