Get Smart

Jaha, nu sitter man här igen i Ystad, inte mig emot:) Har ju ändå inget annat att göra i stora Trelleborg.

 

Igår var vi hemma hos Malin på avskedskväll eftersom hon ska resa i 3,5 månader. Riktigt spännande för henne och Figge:) Som alltid med de flickorna så blir det lyckat, så jag följde med till Kristall:) haha. Väldigt nervös hela tiden för att någon skulle trampa eller sparka mig på foten. Men endast en gång lyckades de, och det gjorde för jävla ont:P

 

Jag och Emelie hade även en överenskommelse som inte funkade så bra, eftersom vi tycker om varandra alldeles för mycket för att vara ”sura” på varandra:)

 

Vid tre bar det hemåt, riktigt skönt att bara gå hem och lägga sig. Men ett värre uppvaknande..

 

Var och kollade handboll på Södan idag med min kompis Sebbe på min kompis Cacce:) De förlorade tyvärr med ett poäng, men det gör inget för jag gillar er ändå;) haha. Blir lika sugen varje gång…

 

Dagens citat:

Ahh a rat riding ON a piece of POP!

 

Man 1: Tänker du samma som mig?

Man 2: Jag vet inte, om du tänkte: Herre jävlar! Herre jävlar! Jag blev nästan spetsad av en svärdfisk, så kanske…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0