Hur gör djur?

  Som jag tidigare berättat så var min mamms hos mig igår. Vi gick först och åt på Kina för hon älskar det:) haha:P Men det är riktigt gott. Haha. Sen visste vi inte riktigt vad vi skulle göra så vi gick i lite affärer tills mamma kom på den geniala idéen att vi skulle åka in till Malmö och kolla på BIO:D haha. Så vi bestämde oss för att se på YES MAN. Satte oss i bilen och gick in på SF och fick våra biljetter. De har en riktigt mysig ”uppeservering” på coffehouse om man kan säga så:P haha. På tal om något annat:P

 

Filmen bara måste ses. Riktigt upplyftande och rolig. Och igår så satt jag och funderade på vad jag skulle skriva om den, men kommer icke på något nu:P haha. Jaja se den så får ni reda på det:P

 

Igår lekte Blixten och Blixtens kompis lite. Poppade popcorn och kom fram till att Blixtens kompis kan bli rätt arg ändå. Men på rätta grunder:) Vi berättade även väldigt roliga historier för varandra. Haha. Om man ska till andra sidan floden och floden är full med krokodiler, hur gör du då? Du simmar över för krokodilerna är ändå på möte. Haha.

 

Nä nu ska Blixten sova;) haha. Ha det bra haaaj

 

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0