Jahapp

Hata att vara sjuk..

Jag undrar om det verkligen finns de som inte vet vad en meny betyder. Hallå, har ni inte varit på Mc´D förut? Trodde att alla hade varit det. Meeen tydligen inte.

Jaha nu är julen över och nu är det bara några månader kvar tills vi ska sätta upp stakarna igen:P Men först ska Emilia fylla år!:) Det finns inget bättre än sommaren när man bara kan gå ut utan att tänka på att man kanske fryser utan sina vantar eller mössa. Och man slipper skrapa rutorna på bilen:P Men det finns nog fördelar med vintern med:P Men inte lika många som med sommaren:)

Imorgon ska jag nog köra hem till Mamms och PerOla och bli omhändertagen:P haha.. Har sjukskrivit mig imorgon så inte alla andra också blir sjuka.:) Orkar inte stå och vara trevlig just nu..

Nä nu ska jag sova lite så jag blir frisk tror jag. Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0