Ledig morgon/dag

Har absolut inte gjort NÅGOT ALLS idag. Vaknade klockan tio i morse och har bara legat i sängen och lyssnat på musik läst en blogg som verkligen var intressant. Kunde inte sluta läsa:) Så nu känner jag mig lite käss som inte har gjort något alls. haha. Men skönt! Länge sen sist.

Det är helt underbart att ha Simon hos sig! Han är det bästa som hänt på riktigt länge ( men det har hänt mycket bra saker med:). Han är den som verkligen finns här. På kvällarna när man går och lägger sig kallar man på honom så kommer han och lägger sig på kudden brevid sig:) När man har varit borta ett längre tag och kommer hem så hoppar han upp på en och vill bli buren och kramad, tills han blir busig och vill leka lite:) Sen går han och kallar på mig när han inte hittar mig. Så säger man "Simon jag sitter vid datorn" ( om jag nu gör det) så springer han dit och lägger sig i knät. Älskar honom verkligen! VÄRLDENS BÄSTA KATT:D

Nä nu ska jag göra något vettigt;)

Ha de bra haaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0