Lopps?

Sitter och käkar lite frukost och funderar på vad som händer idag. Men har kommit fram till att det verkligen inte händer så mycket mer än jobb och jag ska få reda på vilken tid jag ska bli opererad imorgon.

 

Har även fått veta att efter 12 inatt får jag inte äta eller dricka något alls. Inte ens vatten. Shit alltså, hur ska jag klara det?! Meen det får väl gå:)

 

Igår var min lediga dag, och jag gjorde verkligen något hela tiden haha. Blev väckt halv tio av Sebbe för att gå en lång runda på över en timme. Rätt skönt att göra det så på morgonen. När jag kom hem cyklade jag bort till mormor och fikade en liten stund, när jag kom hem insåg jag att jag var tvungen att köra iväg och handla hem lite saker.

 

Så då gjorde jag det plus att jag pantade alla våra flaskor (det var inte så många men ändå;). När jag precis hade parkerat så ringer pappa och säger att vi ska äta exakt då. Men men jag var ju tvungen att handla:) Körde hem där sen och åt och var lite social och tjänade en flaska pisang ambon haha:). Sen ringde Emelie och ville gå en runda så då blev det en timme till där. Sen kom jag hem :P och sen kom min hemliga beundrare haha:)


Kanske inte så roligt för alla att veta vad jag gjorde men blev beordrad av min mamma att skriva lite tidigare och det har ju inte hänt så fruktansvärt mycket denna dag.

 

Fick ett mail från henne där hon berättar att jag måste skriva tidigare annars kan hon inte läsa dagens inlägg, för hon går och lägger sig tidigare;P Så nyare nyheter kan du inte få mamma eftersom detta är det första jag skrivit;P haha:) Och sen skrev hon det mest gulligaste och roligaste på ett tag (skrattar fortfarande när jag läser det:):

 

Nu ska jag gå och sova, sleap tight, dont let the lopps bite. (jag vet inte vad loppor heter på engelska, hihi)


Och jag kan nu officiellt berätta för dig mamma att det heter flea:P haha.

Kommentarer
Postat av: mamms

tack för info om loppan :o)

och tack för att du tar hänsyn till din mamma.

du vet att nyheter kallnar fort och jag vill ju läsa de heta, haha ;P

2009-01-21 @ 14:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0