MFF? Är du knäpp eller?

Jaha, har varit så sugen på att skriva blogg hela dagen. Men just precis nu så försvann lusten. Måste bara berätta vad som hände på jobb idag.

 

Det kom in tre killar och den första går fram till mig och frågar mig:

”Har ni MFF-målet?”

EHH vad sa du?? Du vet väl att du är i TRELLEBORG och MFF är absolut inte här ifrån. Hur knäpp får man lov att bli? Och det värsta är att det hände två gånger på bara idag.

 

Dessutom ringde de en timme innan jag skulle börja jobba och sa ”Emilia du vet väl om att du börjar elva?”. Va? Nä Monica sa 12 till mig igår. Men visst jag skyndar mig. Och när jag kommer ner till jobb så har chefen varit yr eller något och skrivit elva på pappret men menat tolv. Haha.

 

Lite ljusare.

Nu ska jag ut och gå en runda.

Kommentarer
Postat av: sanna

Härlig blogg.

Spana in min och lämna gärna en kommentar :)

2009-01-29 @ 20:54:21
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0