Mitt sätt eller ditt sätt?

Var och kollade handboll med Cacci idag. Riktigt trevligt att få komma ut och slippa tänka en massa. Det var HK Malmö mot Stavsten, och jag tyckte inte de spelade dåligt eller så. Men det var nog ändå roligare att lyssna på gubben som satt bakom oss. Rätt som det är säger han: Stavsten, vad är det? Det är en udde i Trelleborg, kan ni mer än fiska? Haha noll koll har den gubben iaf :P.

 

Har fått ett nytt smeknamn förresten Blixten. Man kan ju tolka det på två sätt, mitt eller Peters. Bestäm själva;). Och riktigt synd är det nu när jag inte ska vara 2:a till honom mer. Men men vi gråter inte över det, Anna är också riktigt bra:).

 

Satt här hemma innan och hade riktigt tråkigt, så jag och Emelie gick ut och gick en sväng haha. På en timme:P. Alltid lika skönt.

 

Imorgon ska jag ha dejt med min Mamms, ska bli mysigt:)

 

Sen blir det sjukskrivning en vecka, inte så mycket med kul. Men ändå.

 

Jaha meningen med livet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0