Mycket funderingar

Hur kan man vara så lättad över en sak som betyder så mycket för en? Känner verkligen att detta är precis vad som behövs. Precis det som skulle hända för att jag ska orka och kunna lita på mig själv att jag kan klara detta på egen hand. Men att det skulle vara på detta sättet är ju lite jobbigare. Men jag klarar mig.

 

Har städat bilen idag:) Så nu är den fin invändigt:P Får väl tvätta den på utsidan en annan dag. Kan behövas…

 

 

Varför är det så svårt vissa dagar att få fram något att skriva? Man skriver vissa stunder men raderar det lika snabbt igen och tänker ”Vem skulle vilja läsa det egentligen?”. Men man skriver väl för att man vill och inte för vad andra ska tycka? Man bryr sig alldeles för mycket. Varför gör man det, är man rädd för andras åsikter eller för hur man uppfattas. Helt sjukt. Och om man har de tankarna, varför i hela världen läser du då det? Usch ja en dag full med olika känslor och tankar.

 

Ska kanske åka till Stockholm i sommar och kolla på Coldplay. Kan bli riktigt intressant:P

 

 

Kan man älska någon mindre som står en nära…?
Deppigt värre, men jag är faktiskt inte det:P haha. Snarare lättad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0