Nu har jag gjort det igen!:P

Förlåt, jag skulle ju inte skriva efter 23:) Eller vad det var:P haha

 

Åhr jag vill att tiden ska gå fortare fram till den 4 mars. Längtar riktigt mycket och är riktigt spänd över att ha en till tatuering:P Ska bli riktigt kul:D

 

Min mamma:

Hon är den bästa i världen! Utan tvekan! Om man hade kunnat byta (vilket är tur att man inte kan) så hade ni med förstått vad jag menar. Älskar henne över allt annat:).  

Fick ett mail av henne idag. Hon hade döpt det till: Hej min smurf! Sen fortsatte det med:

Hej min ängel.

….och nu tänker du, ska hon inte bestämma sig, jo, jag bestämmer mig för ängel för det är precis vad du är. :o)

Du är det bästa!  <3

 

 

När man pratar med telefonsupportrar (ellervad de är) som ska sitta och svara på frågor kring deras abonnemang undrar man om dem verkligen lyssnar på en. Man ringer upp och ställer en fråga till de, sen svarar de på något heelt annat.

Så säger man: nej det frågade jag inte utan så här och så här, ja då svarar de fortfarande inte på frågan som man ställt. Inte konstigt att man får sitta och vänta så jäkla länge innan man kommer fram och kan ställa frågan som de ska svara fel på.

 

Vill verkligen ut och resa nu, har nästan lite abstinens. Haha. Om ingen följer med så reser jag snart själv. Bara åka bort ett tag och skita i vad som händer här hemma. Bara få finnas till någon annanstans.

 

Cacce har precis varit här och underhållt mig. Hon har ålderskris och hon är 20 ÅR! HERREGUD! Haha. *knäpp* *knäpp* så är man 40 haha. Men men kanske inte så farligt ändå;)

Hej hopp i soppskålen! Nu ska Emilia drömma om en snål en (jag veet riiktigt kass rim, men har man dålig fantasi så har man;) haha


Kommentarer
Postat av: Cacce

men låt mig ha åldersnoja..:)

2009-01-12 @ 18:36:28
URL: http://cacces.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0