Oh dear

Undrar hur kul man hade haft om man inte hade haft mitt jobb:P Finns säkert andra jobb som är roliga och även roligare än mitt. Men ni missar alla dessa felsägningar och kommentarer som vi får. Herregud alltså:P Synd man inte kommer ihåg alla. Idag kom där in en man med sitt barn och beställde två menyer så frågade jag:

”Vad vill ni ha att dricka?”  (inte så konstig fråga tycker jag)

Han svarar:

”Eh läsk! En väldigt dum fråga… Eller hehe ja jag menar dumt svar… Två cola.”

Jag svarar:

”….Eh.. Ja hehe.” Trycker in vad de ska ha att dricka och undrar hur fel man kan tänka. Haha.

 

Där kommer in ett killgäng som IdaP tar hand om, de får sin mat och går och sätter sig. Efter en stund kommer en kille från gänget fram och beställer:

Två hamburgare endast morötter

IdaP tittar lite konstigt på honom.

Haha jag menar endast ketchup

Vi går bak till killarna i köket och lägger på morötter på hans HB. Och kallar dit beställningskillen han går tillbaka till bordet. Han öppnar sina burgare och hela gänget asgarvar. Haha det var kvällens;P

 

Nu sitter jag och Simon och käkar pop corn och ska kolla på film.

Ha det bra haaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0