Päron

Idag har varit en händelserik dag:) haha. Typ allt har gått fel för det första, men det gör ju inget, det fixar sig;).

 

Alla har ju fått såna himla roliga kuponger som man kan lämna in. Bara älskar de, finns inget bättre…För de som kanske har de och får gratis, men inte för mig. Där kom in ett tjejgäng typ kvart i tio och skulle ha menyer och så klart så har de dessa kuponger också.

 

Peter beställer maten till mig och jag tänker inte mer på det, förrän jag ger ut maten och den ena tjejen säger:

T: Skulle man inte få extra hamburgare också?

E: Ahr just det, det glömde jag säga till om.

 Anna gör ytterligare hamburgare och lämnar den ena. När hon ska stänga kartongen till den andra hamburgaren så TAPPAR hon den i golvet… Och då har klockan hunnit bli fem i… Fuck! Haha. Så då fick hon göra en ny och jag fick bjuda tjejerna på glass:) haha.

 

Sen fick jag även päronarom över hela mig för jag är så jäkla klantig:P En gäst beställde päronmilkshake och typiskt nog så är den slut så jag fick gå och fylla på den. Sätter in den igen och ska kalibrera den som det så snyggt heter. Kan säga att man ”fyller på slangen igen” haha. Men det funkar inte. Jag gör det om och om igen, så jag kallar på Peter och han frågar: Men funkar vanilj då? Jag tar loss vanilj och ska kalibrera den men har glömt att ändra knapp så det sprutar ut päron över hela mig. Det som var positivt var ju att det luktar väldigt gott, men shit vad klibbigt det blev:)

 


Kommentarer
Postat av: Jujjiz

jo eller nej eller jo,, fy fan vad klantigt,... nästan looser varning på den mohhaah :P

2009-01-20 @ 16:41:55
URL: http://jlindwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0