Rules

Jaha nu sitter man här igen och har absolut ingen aning om alls hur detta inlägget slutar.


Igår när jag jobbade kommer en gubbe fram klockan 09.20 och ska ha en varmchoklad. Han sätter sig ner och sitter där säkert i 20-30 minuter och dricker sin varma choklad. Han kommer fram igen och frågar om en massa burgare och skit, sen frågar han:

G: Har ni toast?

E: Ja det har vi…

G: Ja, men det vill jag INTE ha…


Alltså varför fråga om man redan vet att man inte vill ha det?

(han var den enda gästen på två timmar) hahaha. Så kul hade jag och Emelie:P

 

Senare på dagen kommer där fram en dam till Emelie och beställer 4 cheeseburgare varav en med kyckling (hur fan går det ihop?!) en liten kaffe och ett glas med vatten utan glass. GLASS eh VA!? Haha jag fick bita mig rätt hårt i kinden för att inte skratta. Och Emelie likadant. Man är rätt yr om man säger glass och menar att det ska vara utan is.. :P haha.


Och när vi ändå pratar jobb så undrar ni sääkert hur det går i vår tävling. Och vi ”Fantastic four” leder:P haha STORT:D så vi (eller snarare Emelie) planerar att vi ska ha avskedsfest för henne med vår vinst. Mohaha


Jaja alltid. Fan alltså jag skulle haft ett nyårslöfte.. Då hade det inte kunnat bli såhär, för då hade jag brutit det.. Och det kan man ju inte göra:) Men nu är det försent.

Men regler är väl till för att brytas;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0