tjuvlyssnat.se

Tjej 1: Jo, men du vet vem han är. Ljust hår, lång…
Tjej 2: Är han blå eller svart?
Tjej 1: Han är vit.
Tjej 2 (suckar): Nej men jag menar: är hans namn blått eller svart på Facebook? Kan jag kolla hans profil?
Tjej 1: Jaha! Nej du kan inte kolla. Han är svart.
Tjej 2: Aja, men då vet jag inte vem han är!
Tjej 1: Nej, det är klart…

 

 

Två tjejer ~17 står och pratar om några som de verkar tycka illa om.
Tjej 1 (lite skämtsamt): Men om vi ska ha smeknamn på dem så ingen annan fattar vad vi säger kan vi kalla dem för Hitler och hans Gestapo!
Tjej 2: Haha, ja. Fan va bra… Men blir det inte lite för tydligt vilka vi menar då?
Tjej 1: Jooo, kanske. Vi kanske får använda oss utav deras initialer. Så det blir HH.
Kort tystnad.
Tjej 2: HH?
Tjej 1: Ja, Hitlers initialer… Eller, vänta nu, vad hette Hitler i efternamn?

Kommentarer
Postat av: Nadia

Haha, fan vad blåsta!

2009-01-16 @ 00:31:08
URL: http://zoegaz.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Ja tjejer... Jag säger då det XD

2009-01-16 @ 20:01:25
URL: http://sebastiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0