Usch

HERREGUD snart ska jag till sjukhuset. Eller det är typ 11 timmar kvar nu. Men ändå! Helt sjukt.

Idag välte min kära katt Simon ner min dator och förstörde mitt mobila bredband. PISS. Så nu får jag betala ännu mer för ett nytt, men men inget att göra.. Ligger hemma hos mamma nu och ska försöka sova denna natten också. Hade kanske varit enklare om man inte hade varit själv.

Hade så mycket som jag skulle skriva här som jag tänkte på på jobb när vi inte hade så mycket att göra, men nu är allt borta. Tråkigt, för jag vet att det var något jätteroligt. Haha.

Nä om man kanske skulle ta och försöka sova lite. Försöka är ett rätt bra ord:P haha. Om man nu verkligen försöker vill säga:P

Jaha, då har man gått och blivit folk också... haha ;)

Ha det gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0