Lite nervöst...

Har ni fortfarande Happ Meal??

Jaha, vad ska man göra nu då? Plugga? Jobba? Ja det är ju egentligen bara de två alternativen. Men vad skulle man plugga till om man nu skulle plugga? Jag har inte det blekaste. Och faktiskt, ju mer jag tänker på det desto mer känner jag att det kvittar tills jag kommer på vad jag verkligen vill göra. Inte lönt att satsa halvhjärtat på något. Man har hela livet på sig, och ändå känner man sig stressad för man inte vet vad man vill bli när man blir stor:)

Det viktigaste är väl ändå att finnas nu och göra det man känner är rätt för stunden. Och det försöker jag med iaf:)

Usch vad jag saknar fotbollen egentligen. Har tittat på fotbollskanalen i säkert en timme känns det som, ingen annan kanal har funkat:P Känner att jag bara vill sätta igång, men får aldrig tid eller ork till att göra det. Det är väl bara till att göra det:) Just do it som Nike säger:P

Snart är det bara en månad kvar:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0