Alone

Jobbigt jobbigt jobbigt! Det börjar bli riktigt jobbigt nu. Hatar att sakna, eller lite mysigt med lite lagom saknad är det allt. Men nu är det för många personer som är borta. Som tur är så åker vi till Dalarna imorgon så jag kommer iväg lite. Ska bli skönt att inte vara här hemma och tänka. När jag kommer hem är det inte alls lång tid kvar tills jag får återse alla mina kära igen!

Hade varit gött att ha en morfar nu som kunde vara här. Men han har väl annat för sig.

Till slut blev det jag, Sebbe och Caroline som åker upp. Kommer bli hur mysigt som helst! Uppdaterar när vi är framme och jag har tid :)

Nu ska jag lägga locket på och försöka sova lite. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0