Äntligen !

Jag har nog aldrig varit så rädd som jag var igår. Hemska tankar! På ett sätt vet jag men jag känner ju inte honom fullt ut. Men nu kan jag andas lugnt igen. 3 veckor :P


På väg till sittplatsen.


Jag med utsikten bakom mig. Och nej det är inte stenar Cacce;)

Saphira :) Vi letade fina saker att fota

Citat av mamma:
Livet är som en säck potatis.
Fylld med knölar som ser ljuset
genom säckväven.

Perola - Där kommer ett UMO!! (Han menade ufo)

Hade underbara dagar i Norge. Att vara där med er var det ultimata! Många insikter om sig själv och andra.

När vi gick ner från utsikten uppe på berget började mamma och Saphira berätta sagan "Bockarna Bruse" för oss. En salig blandning på svenska, norska, stockholmska, mörk skånska, ljus skånska och lite norrländska. Riktigt rolig saga. Den slutade med att bockarna dog för att de åt för mycket. :P

Emilia - Vilken är världens smartaste duva?
Perola tänker så det knakar... - Ehh kan det vara ugglan?

Haha en stund senare hör både jag och mamma att han är inne på toan och skriver sms. Vi skrattar och tycker att han är lite tönn. Plötsligt får jag ett sms där det står följande : Vad kallar man en smart men blind duva? Nattuggla!

Haha behöver jag säga något :P Älskar er!

Det är äckligare att dansa i muggen än att bajsa i den.
Det får avsluta mitt inlägg :P

Kommentarer
Postat av: cacce

det såg faktiskt ut som det, speciellt om man tittar snabbt:D

2009-07-13 @ 18:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0