Att göra en "Sebbe" :D

Jaha, nu är det semester!!!

Innan jobb tänkte jag att jag skulle lugnt gå och hämta min cykel hos Sebbe och sen köra och köpa någon mat jag kunde äta innan jag började jobba. Men om man känner mig, tidsoptimisten, så förstår man att jag stressade bort till Sebbe och fick äta lite snabbt på jobb...

När jag kom bort till Sebbe kom han ut och såg helt ledsen ut och sa: Emilia, jag har gjort en "Sebbe"... Jaha, vad har nu hänt kan man ju undra.

Han har alltså skrivit in fel dag i sin mobil när Metallica ska spela. De ska spela på tisdagen vecka 31 men han har sagt torsdagen vecka 30... Jaja, inget att göra åt det. Tror vi ska åka på tisdag denna veckan istället för upp ska vi! Har längtat som in i på detta och ingen "Sebbe" ska få förstöra det ;)

Och om ni undrar så är jag inte det minsta arg på honom :) Vet att det kan bli fel ibland.

Saknar min mamma dessutom! Hon är och flyter i Italien just nu... Där var värme rekord där borta, typ 38 grader när jag hörde av henne sist. Får väl åka dit imorgon och vattna blommor och ta in post och sånt grajs om vi nu åker på tisdag :)

Simon och Hennie leker lite bättre nu, han morrar in lika mycket längre :P Nä nu ska jag soova lite så jag orkar med morgondagen :)

Längtar tills du kommer hem!

Dagens:
I: Varför är diskmaskinen avstängd?
C: För att den inte har funkat på ett bra tag Ida...
I: Jaha!... Var det därför Emilia stod här så länge innan då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0