Bla bla bla...:)

Tack för igår alla ni som jag träffade! var en underbar kväll!

Först var det ABH efter jobb sen hade EMD lite förspel utanför så stod vi och tittade lite på de för att sedan gå hem till Emelie och laga lite maud. Riktigt fint! Fläskfilé med pommes och sås:P haha. Hade superkul där. Sen var det EMD som stod på schemat! Gick ner och dansade sjöng och klappade så alla runt omkring oss trodde att vi var från en annan planet! Men man lever bara nu :)

Och D hade rätt om M:et i EMD, han är bara utfyllnad. Ingen bra sångare precis. Haha.

Sen gick vi och kissade på jobb. Vi gick före alla i kisskön till toan och en kille blev lite irriterad och vi bara "Vi ska jobba". Gick upp på personaltoan och när vi kom ut igen var han lite snopen :P haha. Gött!

Öltältet bjöd inte på så mycket kul för där var bara gamlingar och vi :P haha. Och vi undrade var EMD skulle vara och jag sa att förmodligen går de till A9. Så vi traskade dit och satte oss med Hammar och de:) Nice! Helt plötsligt är Andreas där och bjuder mig på öl, vi står och snackar och jag ser Erik. Jag bara "Jaja, det var ju Erik" sen "EH DET ÄR ERIK!!" Måste ha sett rätt kul ut haha.

Och jag hade rätt :D Alla tre var där plus deras band. Hett! Sen bar det iväg till Sebbe som hade efterfest. Pratade en massa och skrattade nog mer. Tim kom på en väldigt poetisk sak. Om man vet meningen med livet så är det ju inte lönt att leva. Haha:P Smart kille det där :)

Nu är jag bara hem om och packar för vi ska till Oslo imorgon :) Ska bli skönt att komma iväg lite nu känner jag. Men först stranden och jobb ikväll. Tror det blir mycket folk ikväll igen eftersom Alcazar ska spela. Men de är inte lika snygga som "våra män" haha.

Hade seriöst snack med Sebbe igår också. Jag måste lita på mig själv och andra! Jag vet nästan hur det är och VAD det är. Men jag litar inte på det. Skumt. Men jag tror jag kan vara lugn.

Klart slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0