Det är ju inte så länge!

Heej alla trogna fans:P

Var inte hemma en sekund innan halv tio igår. Bestämde oss (jag, Sebbe och Anders) för att ta färjan över till Tyskland och shoppa lite igår. Båten gick 07:45 och vi var riktigt trötta. Jag somnade på ett par stolar som jag sen fick höra om hela resan. Men killarna var inte så översociala de heller när de satt och spelade spel på datorn och läste bok.

Men kul hade vi :) Spelade kortspel nästan hela vägen hem. Och eftersom Anders nästan grät för att han låg sist när jag låg först så lät jag honom vinna ;) Det är rätt kul när man åker så, alla som åker samma tur börjar prata med varandra. Hur tungt det var och hur mycket man hade handlat osv. Intressant!

Sen när vi kom hem åkte vi till Dalabadet och badade, riktigt härligt. Vill dit där nu med men ingen vill med mig... :(

Vid halv tio tiden var jag hemma och plötsligt står D utanför mig :D Var ju väntat men blev ändå glad:) Kom även på att vi får lära oss att leva med att vi håller på två olika lag i fotbollen. :P Höll ju på att dö där ett tag. Sen fick jag höra vacker dansbandssång. Och bara för att jag har sämst minne så kommer jag inte på vad han sjöng , men fint var det :P haha

- Vill du ha: badabapapapa eller hurra?
- Eh jag tar nog ett hurra!
Haha!! Ibland är radioprogram helt sjuka!

Även om det är tråkigt så tror jag att tiden kommer gå fort. Har så mycket att göra nu känner jag så jag knappt hinner med själv. Har mycket som ska hinnas med men tiden räcker inte till. :/

Usch nu blev det ett långt inlägg igen, får ta det jag tänkte på i ett annat lite senare kanske :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0