Falsterbor?

Var med Sofia igår i Falsterbo med hennes kompisar. Hon ville ut och festa men jag var inte så sugen så jag körde.

Det är alltid roligt att träffa nytt folk om folket är öppna för att träffa andra. Men jag tror inte att de är det där nere :P Den enda som pratade med mig var Amanda, en tjej från VELLINGE, tror inte jag och Falsterbo går ihopa så bra :P

När vi kom till tältet kände Sofia ALLA som var där. Som tur var så var Amanda lika ensam så vi höll ihop. Hade rätt skoj med henne förutom att det var superdålig musik! Men det blir vad man gör det till, så lite kul var det endå:P

Idag ville Emelie och C dit så får väl se om det blir en sväng till :) Om där är någon som kör är jag inte så svår.

Ska snart bort till Akka och hämta mina C4H :) Ska bli skoj att se hur det går med de. Kanske till och med känner mig piggare än nu. Eller jag kommer göra det.

Ska göra mig klar nu för att inte ligga här hela dagen.



INTE världens bästa video:P Men det är texten förutom att han sjunger om en tjej som betyder något. :P

Kommentarer
Postat av: Rickard Hansson

Ja är man där nere så får man skylla sig själv hur kul kan där va liksom??

2009-07-16 @ 12:12:47
URL: http://hanssonrickard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0