Jag lever!

Har inte fått komma till och skriva här, eftersom jag lämnade min dator hemma hos Amanda så får jag låna Sebbes eller Carolines. Och det är inte det lättaste :) Så fick sno Sebbes dator när han ändå sov.

Det tog ungefär 9,5 timmar att komma upp här med en massa stopp inräknade. Det gick väldigt smidigt tycker jag, inga vägarbeten eller olyckor. Men Caroline tyckte det var drygt. :)

När vi stannade i Motala skulle vi handla lite dricka och godis och när vi ändå hade stannat tänkte jag att då kunde jag passa på att gå på toa. Så inne i ICA butiken frågade jag en tjej om de hade en toalett jag kunde låna. Men hon stannade upp med sitt arbete och kollade på mig som om jag var E.T eller något :P Så jag frågade snällt igen väldigt tydligt och ingen bred skånska alls. Men det gick inte mycket bättre, hade nog förvandlats från E.T till någon som stod där och pratade på något annat språk och var alldeles dum i huvudet. Så inget toa där inte.

Fick ju även reda på sen att vi pratar lite "halv danska" haha...

Igår var vi i Ludvika och kollade läget. Solsken hela dagen så vi bestämde oss för att ha grillat till middag :D Är så himla mysigt här uppe så man kan inte annat än trivas :) Fast här är utedass och man måste bada i Dammsjön för att bli "ren" :)

Hit skulle man kunna åka fler gånger än en gång vart femte år :) Nu ska jag väcka de andra (eller bara Caroline för Sebbe ligger här brevid och är sur;) och gå och bada och bli rena :)

Snart snart snart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0