Lekdag med mamms :) haha

Då har ännu en dag gått på min semester. Mamma kom hit och hälsade på Hennie och bestämde oss för att köra in till IKEA för att kolla soffa till mig och sen ta det där efter.

Så IKEA blev det, och en lite dyrare soffa än vad jag tänkt mig :P Ska in och köpa den i slutet av veckan. Men fin är den ;) Kollade runt lite och köpte lakan och så. Sen åkte vi in till centrum och köpte biljetter till "Baksmällan". Den var riktigt bra! Helt sjuk film som måste ses :D

Sen satte vi oss på Mosaik och beställde finfin mat :) Älskar att bara sitta så med henne och prata om precis allt! De e najs! Har varit en helt underbar dag som bestått av mycket skratt!

"Varför heter det roofies, det borde hetat groundies" haha :D

Fick precis reda på en sak om Emelie, tänker på dig hjärtat! Hoppas allt går bra på hemresan ändå! Vill ha hem er nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0