Ooont!

Känns som att jag aldrig blir av med denna jäkla förkylningen så funderar på att gå till farbror doktorn. Ska ringa dit imorgon i alla fall. För hur det än är så är det bättre att få reda på om man har något som måste behandlas med medicin.

Dagen på jobb har varit fruktansvärd. Har mått kissekasst och allt har gått fel. Tänkt fel, gjort fel och gjort illa mig. Kan ju tänka mig att alla tänker nu att "Ja men Emilia, så är det alltid" Jo visserligen, men inte på denna nivån. Har aldrig varit så förr. Tror jag får ringa in någon imorgon faktiskt.

Hur det än är så är det viktigt att bli frisk. Supertråkigt att må så här mitt i sommaren.

Efter jobb åkte jag och Caroline ut till Tånebro för att kolla kisebebis :) Simon måste ha en kompis här hemma och jag vill ha en röd katt också :P Så henne ska vi ha ;) Får se när jag hämtar henne bara, denna veckan helst. Spännande!

Sen var det lite panodil och upp åt igen :P Träffade Cissi, Danne och Becka (tror jag hon kallades för) väldigt trevliga personer:) Satt och spelade kort hemma hos Caroline och var lite social. Och nu kände jag att nu var det tid att sticka hem och vila lite.

Får se hur mycket jobb det blir imorgon men nu ska jag nog försöka sova lite. Ha en bra natt!

Xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0