Sad-happy-sad

Jaha, en dag med blandade känslor. Om man ska jämföra det hela är som att jag varit i Kiruna och sen åkt ner till Trelleborg snabbt som attan och tillbaka igen och hållt på så hela dagen.

Känslomässigt jobbigt. Vill inte bli av med det för jag känner mig lycklig, men att vara lycklig och ha hela Sverige mellan är mindre kul. Plus att man kan inte vara säker på något.

Men det är mitt kontrollbehov som spökar. Vet innerst inne hur det är.

Svårt svårt. Men att gå i ide nu är ju rätt stört :P haha


Linnéa skrev till mig innan, det är tredje gången hon hör av sig till mig. Vet inte om jag ska bli glad eller hur jag ska ta det. Ska jag höra av mig till henne? Får tänka över saken.


I förortsdjungeln i djungeln ahahaha <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0