Tack för igår!

Helt slut idag! Emelie drog med mig till Strandbaden igår igen och jag drog med Caroline. Vi hade förfest hemma hos C, väldigt trevligt! Alltid kul med de tjejerna.

Vid tolv tiden var det dags att åka bort till Falsterbo för att dansa lite. Sjukt snällt att Carolina ville köra oss. Och igår var det rätt så mycket mer folk än i tisdags. Mycket roligare! När vi kom dit gick vi till baren och skulle köpa en drink, så står det en kille där som tittar konstigt på mig som jag känner igen. Så kommer han fram till mig och pratar, men vi kom fram till att vi har aldrig setts förr. Han var från Motala, haha.

Och som i vanlig ordning var där ett schlagertält och ett tält med "min" musik. Skittråkigt att ingen annan gillar den musiken jag gillar. Visst går det med schlager men det är inte lika kul. Sen kom Sebbe och hämtade oss :) Han hade en skiva med Kings of Leon så alla sov i bilen hem.

Men en sak är säker i alla fall, jag har tröttnat på att gå ut och dansa och dricka. Inte alls lika kul längre, fast dansa är kul. Lite tråkigt att känna så men ändå skönt. Tror jag vet den stora anledningen till varför jag känner så också :) Men det tar vi en annan dag ;)

Lördag blir vi tre här i familjen :) Både Simon och jag längtar riktigt mycket. Ska bli spännande med en liten flicka här i huset.

Undrar vad du tänker, hur du känner. Detta är inte kul längre! Men jag är mer säker nu än innan.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0